Vill ha...



Ett linneskåp som ska se väldigt antikt ut eller eventuellt fynda ett och måla det på det sättet i vårat sovrum, antingen ett väldigt högt eller lagom högt och sen ställa massa fint uppe på.


Jag har ju redan köpt en spjälsäng redan efetrsom vi fick den såå billigt så den har jag bestämt mig för att måla i ngn färg istället för att bara ha vitt överallt. Det var syster förslag men så har min bror gjort det till hans dotter. Är lite tråkigt och bara ha vitt överallt. =)
Sen ska ju Ebbes mat stol oxå målas i ngn färg men har inte hittat den rätta, och inte heler haft tid att gjort det.



Letar ju efter en brudkista och den här bilden hittade jag, så himla mej på nå vis. Jätte fint. =)

Vi var ju i sthlm i helgen. Jätte trevligt att först umgås med alla mina systrar hela lördagen och sen en visit till brors nya lya på södermalm. Gud så fint dom har. Högt i tak och sådär gammeldags lägenhet som man bara vill flytta till själv. Verkligen hur fint som helst. Och alltid efter att jag varit hemma hos andra som jag trivs så bra hos så kliar det genast i fingrarna och jag vill göra om hemma. Haha....

Imorgon väntas dygn pass igen, mitt andra, jag ska förska lära mej sticka eller pyssla med ngt när jag är där för tid har man till det. Frågan är bara vad jag ska göra.

Nu ska jag kolla lite på blocket efter ett linneskåp. Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0