Vitrinskåpet nästan klart...

Det har lbivit målat i den färg jag ville ha det i men nu fattas bara handtag, ska bytas till svarta tror ja.



Jag ska inte ha det som är i för tillfället, det var bara ett test. =)
Tänkte nog ställa in lite vita skålar och annat som kan gå sönder som Ebbe får tag i nu. Han har redan kastat två skålar i golvet och ett vinglas.

Och sen över till en annan barn grej. Jag tycker vi har leksaker överallt i hela hemmet, det ligger bollar, böcker leksaker precis överallt precis jämt. När jag kommer hem till andra som har barn ser jag inte en enda leksak som ligger där den inte bör ligga. haha...Har Ebbe för mycket leksaker mån tro? Haha... har han för mycket små grejer som man måste plocka undan hela tiden eller har jag för lite förvaring. Måste jag helt enkelt köpa en brudkista? Eller en gammal korglåda och läga allt i. Jaaaa, jag tror nästan det. Loppis, here i come. =)

Idag lämnande jag Ebbe på dagis för första gången själv. Marko har ju skött det där. SÅ fort vi kom in så blev han lite ledesen men när han sen märkte att dem skulle vara ute o leka så blev det andra miner. Då kunde jag gå hem. Ikväll vankas det jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0