bilder...

Nu kommer lite bilder på allt och alla...




Min älskade lilla Ludde... Jag tror jag fått den snällaste bebisen någonsin. Han flinar allt oftare och
häromdagen skrattade han högt, dock i sömnen så det var inte jag som fick honom att skratta, skit oxå. =)



Man har varsin babysitter här hemma, bäst så. =)



Ska pappa klippa gräset så ska jag det oxå... så det så. Jag tog bort det där fruktansvärda ljudet en morgon då han bestämt skulle köra med den sju på morgonen, för att skona grannarna, han blev vanssining. Skrek och kastade saker och tog tag i grejer och började bita så hårt han bara kunde. Oj oj vilkn trots han är i nu.




Ser jag utvilad ut?  den 18 juli så jag fick frukost av mina pojkar och min tatuering. =)



Jag behäver nog ingen städhjälp iaf...



Fina Stina i Åmmeberg..



Ebbe fick leka med det tält KArl johan en gång i tiden fick med i ett cornflakes paket Haha



Här fiskar man..



Här ska vi allihoppa iväg och fiska på riktigt...



Gunga är roligt...



Det är såhär man äter gurka...



Ludde och hans två veckor äldre bästis...

nej nu nåste jag packa, ska till sala på grillnatta. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0