Dagarna går...

Blir inte så mycket text i detta inlägg för har inte så mkt att skriva. dagarna rullar på och det är Markos sista semester vecka sen jobb i två veckor, men sen har han tre veckor till. Det är då allt händer, finlands tripp med mina kära syskon, min far och farmor och farfar. Sen camping semestern.. Längtar...

Imorgon åker vi till stugan i Dalälven och bara hänger jag och Marko med barn. Packar bara med mig mjukis kläder och sminkväskan får stanna hemma. Otroligt skönt ska det bli... =)

Nu kommer lite bilder ist...



I torsdags åkte vi till Färnbo och fick äntligen träffa lilla Lucas och Sander och deras föräldrar. Mina små pojkar.. =) Har längtat efter er och eran mor... Skönt att ha er på hemmaplan ett tag..
Ebbe har fiskat...



Dom lekte väl sådär ihop... =)




Åå vad gott det är med smultron..här är vi i stävre badet åter igen...





Mys...




Helt plötsligt ropade Ebbe på oss och satt såhär... Oj oj vad vi skrattade, det såg så roligt ut. Han hade hittat en liten grop som man kunde sätta sig i...



Cooling...



Lill kusinerna...



På vissa bilder är han bra lik sin storebror...



Nehe, då tar jag kväller.. Ska upp tidigt imorgon så vi kan utnyttja dagen ute i stugan... Hoppas motorn inte krånglar nu för vill inte stå mitt ute på vattnet med två barn och en paddel. Visserligen har vi jvla massa god mata med oss men så jvla glupsk är jag inte att det är det jag kommer tänka på om jag blir "strandsatt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0