Helt slut...

Idag hade jag nästintill bestämt mig för att ta en hemmadag även fast jag hade bestämt med Ilona att ses så jag började dagen väldigt långsamt med frukost och kaffe och sen somna båda barnen och precis då ringde Ilona. Hon var på väg till Johanna Rappen och klockan stod på halv elva. Tio i elva satt jag och båda barnen i bilen på väg till Sala. Tänkte efter och kände att em skulle bli såå lång om man inte gjorde ngt.

Hemma hos Johanna var det full rulle från det vi kom tills vi åkte. Gick en långpromenad och jag kände redan när vi gick att Ludde skulle inte somna så fort heller för båda han och Ebbe hade ju redan sovit hela fm. Men men en timme gick vi och det var skönt. TACK för idag...

Onsdagen var vi ju ner på grillnatta i sala. Markolio spelade, såg inte skymten av karln men jag hörde honom dock. Jag var mest intresserad av halva reapriset inne i affärerna som hade kvällsöppet men med två barn får man ingen ro så det blev att gå hem utan varor. Någongång ska man göra det oxå.

Nu är Marko ledig tre veckor igen och det firar jag med chokladpudding. (vadå, jag har ju gått en timme idag)  =)

Vad jag mer har att se fram emot är ju Finlans på tisdagmorgon, hoppas hoppas det går bra med barnen... Måste åka ut på paraplysulky shopping imorgon Måste ha en liten vagn på båten, ingen som har en som man kan få låna en vecka??

Neeej nu kommer några bilder.. =)



En glad lite skitunge...












Det är svårt att ta fina bilder på båda när Ludde är så liten ännu...Men visst är dom söta i matchande pyjamas som dom fått av sin kära mormor... =)
Ska köpa matchande påslakan sen till dom, dock inte blåa utan gröna, samt en molnlampa... SÅÅ fint tyg!!

Nehe, betala räkningarna då. PYTON!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0