Nej nu är det dags...

Jag vet att det är irriterande att läsa om allas fight mot dessa överflödiga kilona man bär på sig men jag måste på ngt sätt puscha mig själv lite. Nu får det vara nog med gottigheter under vardagen. Nu får jag bara äta onyttigheter på helgen... Och då ska jag inte bara ta lördag utan jag får äta lite gott varje fredag kväll och lördag kväll.

Jag har visst gått upp 2 kg igen av dem 13 jag gick ner sen Ludde kom. Inte bra

Men jag har inte ork eller lust att gå ut och gå heller när jag väl får tid över. Då sätter jag mig gärna i soffan med en kopp kaffe och antingen kollar bloggar, beställer varor =) eller kollar någon inrednings tidning eller bilder på hem som inspiration.

Kollade upp vad panelen skulle kosta till hallen och det blir dyrt alltså. Bara skivorna går på 3500 kr och sen ska man ha allt lim plus färg. Det är ju inte klokt egentligen... SÅ jag vet inte om jag tycker det är mer värt att börja med köket för det är ju det jag mest irriterar mig över här hemma. =)
Men samtidigt är det drygare att arbeta med med tanke på att man måste ta bort kaklet och bankskivan man redan har och sen kakla på nytt, det är ju inte helt lätt om man aldrig gjort det förut. Jaja,,, ngn slags projekt blir det iaf.

Imorgon ska jag och Ebbe åka och leka med en kompis till honom, ska föörska pricka in det med amningen så ska Marko få gå ut med Ludde för han brukar ju ändå sova tre timmar i sträck, då lär man passa på att få den där egna tiden med ebbe oxå. HAr inte varit med honom själv sen L kom till världen. Det är dags nu. Saknar den tiden...

Neeej nu ska jag lägga mig tror ja...

tjohooo



Kanske ska sträva efter något sådant i kropp väg. HAHAHAHA Drömma kan man ju,

Kommentarer
Postat av: annaru

go go jag håller på dig!

2011-07-20 @ 17:02:52
URL: http://annaru.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0