Oppssss

I did it again.. Hm rea alltså, den är som bäst på internet. Vissa plagg som dom rear ut på web shopen tar dom ju ordinarie för i butikerna. Det är ju sanslöst...











Det var det som klickades hem denna gång. NU måste jag få ett stopp på det här om jag en gång ska äga ett hus. Haha... Ibland vågar jag inte ens tänka på hur mkt jag egentligen spenderar på kläder och inredningsprylar. Det blir nog några tusenlappar i månaden som man enkelt skulle kunna sätta in på banken. Varför köper man en kläning när man typ har 20 klänningar hemma redan?? Jooo, för man är dum och är tjej och kan inte ha samma kläder år ut och år in...

Fast jag har varit duktig för jag har typ inte köpt ett enda klädesplagg till lilla Ludde. Stackarn, han kommer väl få ärva allt. Men jag tror det blir roligare att köpa till han när han blir lite större. Nu tycker jag faktsikt de äronödigt att handla till honom sen får han låna mkt av sin kusin Stina. Det är toppen.

Jag är själv hemma idag, tack och lov för jag har varit helt slut i kroppen de här sista dagarna. eller ja, ludde ligger och sovar och de andra är o kollar nå bilar. Men nu ska jag packa lite mer till finland... Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0