Två barns mamma

Dagarna går fort... Man hinner knappt vakna förrän kvällen lider mot sitt slut tycker jag. Har vart själv nu med barnen i två dagar och det går fasligt bra faktiskt Jag har mycket att tacka Pippi långstrump för idag iaf. Ludde är en riktigt sugare och vill amma mest hela tiden och Ebbe är så snäll och tittar på pippe medan. Men idag har jag föröskt att inte bara sitta inne Klockan är bara 11.00 iofs och vi har hunnit med en hel del. Jag har tvättat två maskiner, vi har fått i oss frukost. Vi har gått en lång promenad imorse och vi har varit inom apoteket och sedan har han lekt med grann barnen ute medan Ludde sov i vagnen. Nu spver dom bägge två så nu sitter mamma Emma vid datorn. =)
Det är min egna tid det...

Älskar att Hm har fått in höst kläderna, det finns så mkt snyggt att ha på sig när hösten börjar komma tycker jag.
Lina Ström, är du sugen att ta fram dina svarta skinn stövlar??? Haha

Jag fick presentkort på tatuering av min kära sambo så nu ska jag göra om den jag har på benet. Före och efter bild kommer när jag gjort den såklart, men ska väl åka inom och fråga om han kan rita upp ngt fint först. Vill ha den lite mer feminin, lika dant med min stora stjärna på ryggen. Nu vill jag ha färg..

Hörrni, ett tips som jag fick av markos kompis som jobbar på skylt o neon här i västerås och pysslar med massa tryck och sånt. Istället för kakel så köper man en glasskiva och sätter upp, kostar endast några hundralappar ist fr tusenlappar för kaklet och sen gör han ett tryck på skivan. Man kan ju välja i princip vad man vill. Det blir ju iofs lite mer modern ist för lantligt som jag helts vill ha men då tänkte jag mankunde göra det vitt fast med vita blommor i det? Vad tror ni om det? Eller om man gör så det ser ut som kakel, det går ju det med. Man spar ju tusenlappar som sagt och se får jag ju min valnötsskiva i så fall oxå. Hmmm svårt det där.

Imorgon går lasset mot Åmmeberg, hoppas barnen sköter sig i bilen för det tar tre timmar att åka, nu skulle man ha haft en dvd. Kanske tar med bärbara så kan Ebbe kolla på pippi där bak så är iaf han nöjd. =)

Nu ska jag förberda lunchen, man lär nästan göra mat dagen innan känns det som. Puss på er där ute. =)

Kommentarer
Postat av: Anna K

Emma man kan oxå klöpa en genomskinlig skiva typ plexiglas och sen sätta entapet eller ett tyg bakom som man sen kan byta ut, ist för att måla hela skivan. Då kan man vaiera sig lite mer ocm man skulle tröttna menar jag =)

2011-07-25 @ 21:57:55
URL: http://anderssonhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0