Vart är det fina vädret??

I förrgår hade min familj och jag såklart planerat att göra en utflykt och ha med oss matsäck. Vädret blev ju sådär, blåst och såsmåningom lite regn men vi trotsade vädret och drog till stävrebadet. Och det var bara vi som hade trotsat den dagen för vi hade hela bryggan för oss själva. Den utnyttjade marko genom att fiska lite men utan resultat.

Ebbe och Ingrid lekte lite vid vattnet och sen åt vi god sallad, grillad kyckling, drack kaffe och hade det trevligt, förutom att vi önskade värme och sol..



På väg mot sala testade E mammas solbrillor...



Baka kakor i sanden är roligt....



Ebbe ville oxå fiska...



Jag och min älskade pojk...



Kan man bli sötare eller??




Det är gott med mat oavsett väder...



Plocka smultron är inte så kul men att få dom serverade av pappa är roligt...=)

Idag tog jag med mig båda barnen själv och drog till Anna i salbohed. Där var även syster yster med familj. Super duper trevlig dag. Vi grillade hamburgare, åt djungelmums och kollade på kossor. Synd det var tråkigt väder för jag vet någon som skulle blitt glad om man kunde bada i poolen...

Tack för en trevlig dag. Nu ska jag gå o sova... PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0