Vikt noja

Jag märker att det inte bara är jag som är nojig över sin vikt. KOlla rin ibland hos vissa bloggare och där skrivs det mycket om vikt just nu. Då blir man själv lite peppad, alla är så duktiga tycker jag.

Så idag gick jag på en timmes promenad med Ludde. Men jag fattar inte hur vissa hinner. För det första ska man ju få i sina två barn frukost, sen ska dom tvättas och kläs på. Man ska klä på sig själv, och sen nu om man gillar att ta en promenad på morgonen som jag gör så är man ju lagom klar till lunch känns det som. För när man kommer in sen måste man ju tvätta av sej eller duscha, och då måste man om man ska iväg se sminka sig plus göra lunch. Då har ju hela dagen gott känns de som, Haha

Kanske ursäkter för att jag egentligen är för lat för promenader, man kanske helt enkelt få börja ta promenaderna på em för jag duschar varje kväll iaf, och då slipper man tänka på att man måste sminka sig etc. När tränar ni??

Men till hösten när Ludde brjar få lite gröt och smka portioner ska jag banne mig ta mig till gymmet och påbörja mina muskler.. vill ha en fastare kropp, allt hänger och dänger just nu. Det värsta av allt är nästan när det hänger hud, ja fett blir det ju på ryggen under bhn. Då har det gått för långt känner jag.
MEN, jag har gått ner 12 kg på 3 veckor iaf och nu har jag 10 kg kvar till min favorit vikt som är 65 kg. Det ska jag hinna gå ner till jul... sådetså.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej hopp! jag är "ny" på din blogg... tycker den är söt och mysig o läsa! o grattis till din söta son! : )

Äntligen en blogg utan vikt prat efter gravititeten tyckte jag, men neeej då... ; ) hoppas du kan vara nöjd med dig själv och fortsätta skriva om allt..

2011-07-05 @ 19:25:40
Postat av: Johanna

Du är så duktig syster. Jag ska sluta bjuda på sötsaker när du kommer hit. ;) Hejar på dig!

2011-07-05 @ 20:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0