Bläää

Jag är så trött på denna värme och denna övervikt nu att jag spyr. Både jag och Lina skickar säkert minst tre medelande till varandra per dag och då handlar det ALLTID om hur varmt det är. Haha

Idag fick Ebbe vara hemma från dagis kände jag för det var avslutning på öppna förskolan som vi jämt gick till när han var mindra så jag tänkte det kunde vara kul att åka dit. Det tyckte han var roligt, han lekte med sin kamrat Eric. Men han slog barnen hela tiden, vet inte vart det kommer ifrån. Är det för att jag var med eller för har inte hört att han gör det på dagis. Han är en riktigt liten skitunge nu. När han inte får som han vill och jag nästan tvimgar ner honom för att sätta på blöja så skriker han, "aj aj aj". Folk kan ju tro att man gör honom illa.

Neeej men dra på trissor, marko är redan hemma från jobbet, nej nu måste jag gå och ha min egna tid. vilket lyx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0