FEST

Sådär ja, nu är jag nöjd. Nu fick jag vara med på våran släktträff med alla kusiner och alla nyförvärv.

Tusen tack för en underbar dag/kväll kära släktingar



NU är det dags att åka mot partyt.



Börjar dagen med ett litet dopp hos mamma och KArl johan



Byte av klädsel eftersom alla ska matcha varandra, det är ju trots allt körslaget vi ska på



Fint kort på Linnea och Stina ( ni ser väl även där matchningen)



Dags att samlas för dagens första tävling...



Skytte....



Balansera på skottkärra och ha kvar all vatten som man hade från början, detta kort är hemskt, ser ut som en jätte jämfört med lilla Eva-lis.. Fyyy man ser verjkligheten på kort.



Även här passade några på att bada, Ebbe tyckte det var för kallt ( 25 grader), i mormors pool är det minnsan 30 grader.



Övar lite inflr kvällens sång



NU är alla samlade och väntar på första uppträdandet



LAG HÅKAN - kom inte ihåg vad låten hette, haha, men det var bara ISa som sjung, tyckte nog Håkab kunde släppa loss lite mer sådär blev jag besviken allt, det var ju trots allt hans påhitt. =)
Men deras uppträdande var roligt



LAG MARGARETHA -  vi hade skrivit egen låt och den uppskattades inte av vissa, de tyckte vi var lite ego, låten handlade m hur bra vi var och hur kassa de andra var. =)



Ebbe tyckte det var sppp roligt att uppträda och även titta på andra att han ville ha mer mer mer heal tiden



LAG ROLAND - sjung vm låten från 94. Det var roligt, Mange hade en rejäl sångröst.



LAG TOMAS - dom körde lite barntema och hade låten imse vimse...  =)

LAG MICKE har jag tyvärr inte fått med för den versionen filmades bara, hade jag vetat hur man gör hade jag lagt in en liten film på allas bidrag. Våran version ligger ute på facebook iaf.

Neeej om man ska ta och sova lite, den här ungen får vä för sig att komma ut inatt bara fr att man är så jädra trött..

NAtti Natti


Kommentarer
Postat av: Ilona

Va kul, vart på facebook ligger den?

2011-06-12 @ 22:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0