GRATTIS

Kära Ilona och MAds till eran underbara pojke. Jag blir så glad i hela kroppen. Fick ett mms inatt och pojken var bedårande söt men det jag mest reagerade på att hur i helskotta kvinnan kunde se så jävla fräsch ut efter flera dagars värkarbete plus en förlossning. Neeeej snygg var du min vän. =)

Nu sitter jag och klurar ut den bästa presenten till er men har inte riktigt bestämt mig ännu för vad det kan bli. Haha

Det var en granne som tipsade mig om att på bauhaus kunde man köpa sånthär man klistrar på kaklet, så det blir vanligt vitt. Sen hade dom även för bänkskivor, dom hade satt på svart marmor (stavas det så) på deras bänkskiva och det såg faktiskt riktigt bra ut. Nu är frågan, ska jag köpa vit till kaklet och valnöt till bänkskivan tills vidare? Tror ni på den ideén? Bara tills vi hinner och orkar och har råd att göra om det på riktigt sen, det var inte så fasligt dyrt men kanske onödigt. Jag får ju mina ideér ibland.

Dagens ärenden är iaf coop för att köpa ännu mer vit färg till våra projekt ute på altan och sen en sväng till Tarja för att lyssna och mäta mage. Jag hoppas verkligen det är sista gången jag behöver träffa henne nu, iaf när det gäller graviditeten.

Annars har jag inte så mycket mer planer, Ebbe ska hömtas kl 2 så efter det lär jag väl spendera dagen i någon lekpark eller liknande om han inte känner för en sväng till ikea, ska fråga han iaf.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till två prinsar ♥

ja jag håller med! Så toksnygg på bilden alltså, jesus!

2011-06-01 @ 20:55:54
URL: http://missfeurda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0