Helgen...

Oj vad dagarna går fort här hemma. Man har att göra hela tiden vill jag lova, och att folk säger åt mig att sova medan Ludde sover lyssnar jag inte riktigt till. Då ska tvätten tvättas, disken ska diskas, det ska kollas bloggar, facebook men det viktigaste av altl är ju att då vill jag ju spendera tiden med Ebbe. Han känner ju såklart av förändringen han med och har gjort sin far helt nervös här hemma.

Som jag tiidgare har nämnt har våran lilla busråtta till son blivit väldigt vild, han springer runt här hemma som en galning, kastar saker, bits och slåss (bara på marko). Marko tror att han kommer vara såhär när han bärjar skolan. Haha....

Han säger, neeej nun kommer han vara såhär hela tiden, tänk vilka jvla snorungar det finns på skolor so är sådär dryga och elaka. Försöker lugna ner han lite med att säga att det bara är en period och att man inte ska göra en sånn stor grej av det för då blir det bara värre. Man har ju bara varit hemma tre dagar, klart det måste vara jobbigt för honom. Men det år svårt och veta hur man ska göra med allt.

Annars går allt bra här hemma. Man byter blöjor, kläder, ammar och leker. Det är typ det man gör. Häromdagen var vi ner på stan hela familjen och herreminskapare vilket projekt alltså. Gudskelov att jag inte gillar att gå på stan så mycket. HAHA

MArko säger att det kunde inte lbi bättre av våran ekonomi genom att skaffa barn nr två för jag kommer varken ha tid eller ork att ta mig ner på stan. Stackarn, han har ju helt glömt bort internethandling. =)

Men hörrni, alla ni som rekomderade att slösa bort mina skattepengar, jag hatar er, för det är precis det jag har gjort. Eller ja, inte alla då men en stor del av dem. Tråkigt så här i efterhand men jag har säkert ngt nytt i garderoben nu som jag blir glad av den dagen jag ka använda det.

Neeeej nu börjar det bli dags att ammas. Bilder kommer ngn dag här. Har jag sagt att han ska heta Ludde nu eller?


Kommentarer
Postat av: Elin Järn

Härligt att ni bestämt namn! Ludde är jättefint! Jag kan kanske komma förbi någon dag efter midsommar? Så kan Sixten och Ebbe leka lite:-). Ta hand om dig och de dina och försök att sova lite iaf:-).

2011-06-19 @ 21:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0