Husvagns semester, here we come

När våran familj ska iväg på semester är det inte konstigt att damen i huset blir helt slut av all packning. Jag måste packa åt mig själv och nu två till, nästan tre till. Jag överlåter INTE det ansvaret till Marko för då vet man aldrig vad som kommer med eller inte men vore bra skönt om jag kunde släppa lite för nog att jag tar med för mycket kläder, vad tror ni då jag packar med mig till mina barn. Nu ska vi vara borta o två dygn men man vet ju aldrig, barn skitar ner sig och man måste ju ha ombyte och det får ju gärna matcha lite.

Sen kommer vi till min packning och den är ju heller inte lätt, men oftast blir det att jag packar typ ner samma kläder som man alltid har, det man tycker om mest. Vissa kläder bara tar plats i lådorna men de ska tamesjutton envisas att vara kvar några år till utifall att. =)

Vagnen tar oss iaf till Eskilstuna djurpark, vi tar en kort tripp på vår första semester nu när vi är fyra st, kan vara ganska skönt. SOm sagt, jag tycker bara det är härligt att komma härifrån och känna lugnet.

Idag har jag och Ludde varit på vallby museum med massa nära och kära. Det var ju underbart väder ute så det var skönt att komma ut.



Picknik i gräset, det är sommar det. Johanna och jag hade med oss Keso, jordgubbar och grillade kycklingklubbor



Här ligger vilmer och softar och jag njuter av värmen...



PÅ em testade vi den nya poolen som Ebbe fått. Rutchkanna och vattenspridare med såpbubblor i. Det var roligt.

Marko var iväg och fiskade idag så jag och Ludde hämtade Ebbe på dagis själva. Jag blev en kvart försenad för för det första så var jag tvungen att byta typ tre blöjor innan, jag var för snabb med att sätta på blöjorna hela tiden, sen blev han hungrig. Det är fawsiken svårt att passa tider när man har såna här små. Sen när vi kom hem var jag tvungen att amma och E ville vara ute o leka så jag satt mig ute och ebbe i eb stol med en glass i handen annnars hade det inte gått. Haha....

Neeeej nu får ni hålla er med emma inlägg några dagar för nu ska jag på semester, jag vet, nu kommer tårarna från era ledsan ögon men jag måste väl oxå få ha semester eller??  =)

Kommentarer
Postat av: Johanna Rapp

Tack för en mysig förmiddag på Vallby! Fina bilder du lagt upp. Det är skoj med bilder. Får ses nästa vecka igen. Kram kram

2011-06-28 @ 21:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0