lycka



Ebbe vill så gärna köra lillebror. :)



Lina, jag såg nog eran rosa prick bredvid våran blåa :)



försök till fa,iljebild

Jag är verkligen glad över tt jag stanna ett extra dygn för tror jag behövde den här vilan och lugn och roet som jag inte njuter av därhemma på samma sätt. Här serveras all mat och man får handdukar och nätrosor när man ber om det. haha
Tror även man behöver den här ensamtiden med våran nya korv, ja jag kallar honom ox¨de ilona nu när vi inte heller ha nå nmn, ;)

Nej det får antingen bli Ludde eller Ludvig. Jag vill ju ludvig så han kan själv välja om han vill bli kallad det eller ludde på äldre dar men marko vill bara ludde så ngn av os måste backa för han är ändå en liten ludde i mina ögonl.

Ebbe var här på besök och jag kände att jag inte riktigt orkade med två barn på en gång just nu, min kropp är mörbultad, känns som jag hsr sprungit 100 mil, spaghetti i hela kroppen. Nu ska vi sova här för imorgon börjar verkligheten, ska bli underbart att få börja om med våran nya familjemedlem. Älskar mina 3

Kommentarer
Postat av: Malin P

Åh Emma gud så glad jag blir när jag läser!(gråter lite) Skyller på alla hormoner:)Han e så Himla fin er lilla pojk, båda e de så klart! GUD vad jag längtar efter Vår bebis nu!!!Kommer oxå stanna på bb extra men de beror ju på att de kommer att bli snitt med. men jag tror som du säger att man behöver de. Och jag kommer aldrig få denna egentid men nr 2 igen.Kan vara bra för L att vara ensam med Pappa med så han inte e så mammig när vi kommer hem. ÅÅÅHHHH Vad jag längtar!!!!

2011-06-16 @ 08:25:01
Postat av: Karolina

Kan han inte döpas till Ludvig då och kallas för Ludde? Ludvig passar bättre när han blir vuxen tycker jag!

2011-06-16 @ 11:51:45
Postat av: Elin

Å vilken underbart gullig liten onge!:-). Jag vill också ha en till snart, mycket snart!:-). Igen, STORT grattis!!! Vi ses snart hoppas jag! Nu har vi förresten köpt en ny bil så nu kan jag komma till Gryta närhelst du önskar besök!:-) Kram kram!

2011-06-16 @ 21:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0