Midsommar helg

Alltså, det här med att vara småbarns förälder tar till e viss del skada på föfrhållandet, det är inte en dans på rosor jämt. NU behöver jag ju inte gå in på detaljer men man är trött och då blir man sur och man gör på olika sätt vad gäller barnen och båda tycker sitt sätt är bäst. Jaja, så här var vi med Ebbe med när han var liten så det går över. Haha

Så fort vi lämnar hemmet bakom oss och åker iväg så är det som bortblåst. Då känner man lugn och ro. Fattar inte varför man stresar upp sig för här hemma. Jaaa i veckan ska vi iaf antingen åka o campa eller så åker vi mot stugan i Bäsinge. Beror helt på väder som sagt.

Midsommar på dagen firade jag och Ludde hemma medan Ebbe och Marko åkte iväg på festen, Ludde är jätte förkyld, eller var så ville inte ha hnom ute och det där var ju en ute fest med massa festande. Men på em drog vi till mamma och hade det mysigt. Vi grillade och Ebbe badade etc.

Idag vankas det rea på Ikea och jag kommer självklart att klacka omkring där. Skulle behöva ha diverse saker.



På dessa bilder är Ebbe jätte lik mig när jag var liten (enligt mig iaf) 



Lilla Ludde han är lik sig själv han, tycker inte han har några drag från någon.





Fin klädsel va? Gissa vem som har sytt vad??  =)



Mitt fina fina Emma halsband. jag bara älskar det



Mys med mormor och dockorna i gästhuset hos mamma...



Midsommar dagen var ju riktigt fint så då grillade vi korv ute till lunch.



Familjemys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0