Skatte pengar...

Det kan man diskutera om dom är till för att spara eller slösa. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Eller jo, en del ska jag självklart spara till våran semester för nu när mamma penningen strömmar in har man ju inte så mkt kvar tat leva för.

Ebbe har två par tennisskor och ett par kavat sandaler men jag tycker dom är alldelels för hårda för att ha på dagis och springa runt och leka med. Annars ska väl kavat vara ganska bra eller???
Iaf, jag ska köpa ett par mjukare sandaler åt honom med sluten tå, vill inte att han ska ramla och slå upp alla tår så han inte kan gå i sommar. =)

Sen behöver han en keps, jag är inte så mycket för solhattar till pojkar, jag tycker det är mer för tjejer. Fast på stranden är det nog en bättre variant så han har några stycken liggandes hemma. Han har även två kepsar hemma oxå men jag är som till mig, man måste ha fler till olika tillfällen. Man är bra onödig i sina köp alltså. Det är som med jackor till både mej o ebbe, jag tror han äget fyra st par skakjackor i samma storlek.. Onödigt???

Men något han behöver är faktiskt t shirtar, mjuka sådana när det blir sån här hetta. Linnen må bara bra men jag vill inte att han bränner sig på sina armar allt i onödan.

Till mig själv har jag "bara" löspuder från make up store. Det kostar en hel del men det är det värt för det håller minst ett år. Sen skulle jag vilja ha ngt nytt att sätta på mig till morgondagen. Och där är man oxå bra onödig för jag har egentligen ett outfit som jag redan bestämt mig för här hemma men ni vet ju hur man är, man vill alltid ha ngt nytt när det kommer till fest.

ILONA, du som klagar över att det inte finns affärer och handla kläder i, har du hört talas som internet shopping ngn gång???

Neej om man ska cykla ner på stan innann alla studentet kommer, jag är ju inte direkt uppklädd för att vistas ute en sådan här dag. Kommer ju vara hur mkt folk som helst och jag har på mej ett par mjuka svarta short frfån hm och en svart t shirt. HAha Får gömma mig under ett par solbrillor så funkar det nog.

Resten av kvällen blir till att grrilla lite här hemma kanske och ladda inför morgondagen, öva lite på våra danssteg och sjunga några omgångar på våran låt. Haha, vi kommer vinna stort, kanske ska ta o filma alla bidrag och lägga ut så får ni själva se vems familj som är bäst.

Är det JOnte och Isas? Oscars och Joakims? Loiiusem Magnus eller stefans? Daniel eller Jimmys?

Eller är det helt enkelt Emmas, JOhannas, LInneas och Filles!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0