Sommardagar

Igår var vi hem till mamma och solade och badade och idag åkte vi till Markos föräldrar som campade i närheten av skinnskatteberg och hade en härlig dag där i denna sommar värme. Hur underbart är det inte nu..

Jag bjuder på lite bilder...


Ebbe älskar att bada, tur Mormor har en pool hemma och inte vilken pool som helst, en som det är 30 grader i, då kan tom mamma bada och det gjorde jag oxå, har bara inte bevis på det.



Springer runt och leker i trädgården och vattenspridaren var på, kommer man själv ihåg när man var liten.



Stina börjar bli ganska snäll nu tycker jag. Haha





Käkar bland goda vänner....


Så fort vi var framme ville Marko börja fiska...



JAg la mej och sola...



Vi åkte även ut en sväng med båten, en liten abborre blev det men den fick simma ut igen





Finaste bilden...



Nu får ungen ploppa ut någon gång, det är så många som vill att vi ska vara med på pingst. Haha

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till två prinsar ♥

Du och dina dockor =) Fina bilder iaf! PÖSS

2011-06-06 @ 20:08:30
URL: http://missfeurda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0