Stockholm

Godmorgon, det är precis vad det är, en god morgon. Fock sovmorgon till halv nio och när jag gick upp gick Ebbe och Marko och vilade så jag har haft en sån lugn morgon med tidningsläs och kaffe. Kan ju inte sluta blogga, haha, men jag vill gärna fixa en snyggare layout på min sida. Lite bilder på min familj sådär som alla andra har men jag har då inte en aning om hur man gör det och för att betala för ngt sådant som vissa gör är att gå lite till överdrift kanske även för mig.

Igår var vi i sthlm och hälsade på min kära bror och hans familj. Det var super mysigt. Nästa helg som jag så gärna vill vara med på ska det bli släktträff med alla från mammas sida. Det ska bli grillning, frågesporter och körslag. Ja, ni hörde rätt. MIn morbor Håkanhar fått för sig att alla familjer ska sjunga varsin låt och uppträda så det har vi även klurat lite på under gårddagen. Får jag barn innnan onsdag har jag beslutat att man kan vara med på lördag, eller om jag går övertiden annars känns det väldigt nära inpå. Jaja, detv isar sig.

Nu lägger jag ut lite bilder från allt möjligt så ska jag ta ta g i designen någån dag. Kanske ngn vän vill hjälpa mig med det utan att ta massa betalt, tjänster är ju gentjänster eller? Jag gillar ju att städa. =)

Mys med mammas mage









Gårdagen i bilder. Våran sjöman...









Här sitter 85 kilos klumpen och bara väntar på sin lunch, beställde doch sallad. Så gick vi till en jätte mysig lekpark och satte oss i skuggan och bara mös, åt gott, lekte, spelade boll, åkte rutschkanna.







Här spelar kusinerna fotboll med varandra. Det är mycket mitt när det kommer till deras leksaker nu dagis barn som dom är men dom kunde även leka ihop och pussades mycket.

Jag skulle så gärna dela med mig av en bld som är så klockren men det betyder att jag måste dela med mig av min sons nakna rumpa och då vänder sig ju vissa i graven men den är fär gullig alltså men men... =)

Idag är det födar dagen för min del. Ilona tror jag kommer få en tjej på 3500 gram och 51 cm lång. Vi får se vad som ploppar ut och när. Det vore ju roligt och få imorgon oxå för då är man ju kanske alltid ledig på sin födelsedag.

Idag ska vi åka till mamma och bada och grilla. Dom har satt på värmen i poolen så det var 28 grader. Härligt säger jag.

LÄngtar till våran bebis kommer ut nu så vi kan börja om på nytt. Haha. Längtar till sommaren då vi alla fyra är lediga och ska hitta på massa skoj. Längtar till stugan, till campingsemestern, till finlandsresan... Hoppas nu på ett snällt barn. =)

Kommentarer
Postat av: Malin P

GUD SÅ SÖT HAN E ER SON! Hoppas er b ebis kommer snart! känner precis som du längtar oxå att börja om på nytt en sista gång!!! åh va underbart de ska bli!!!!

2011-06-05 @ 17:53:14
Postat av: Ilona

Finaste Ebbe godingen. Längtar efter er.. Du vet vad du ska gøra så fort du känner något. Som du sa - Dag som natt.... Puss love you

2011-06-05 @ 20:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0