Värre än värkar

FY FAN....

Jag lider inte bara utav fettma utan inatt har jag fått nacke och axel ur led, inte bokstavligt talat men det gör så jvla ont. Jag kan inte göra nånting utan att det ilar därbark. SÅ här hade jag för några år sen och det kunde håll ai i någon vecka för att sedan komma tillbaka igen efter nån månad. Det gör rent ut sagt skit ont. Jag kan ligga ner en liten stund sen vaknar jag av smärtan och då kan jan knappt ta mig upp utan att grina. JAg måste liksom lyfta nacken med händerna samtidigt som jag ska föröska ta mig upp plus med denna mage.

Marko och Ebbe får åka iväg och köpa alvedon och kylningsgele som man kan smeta på, det kan hjälpa. Neeej usch har ingen lust allls för sånt här, hur ska jag kunna förlösa om jag har så här ont. Ligga med värkar går ju inte utan jag måste ju anitngen sitta elller ligga och jag är redan svin trött...

Hoppas hoppas detta går äver nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0