Vecka 40 + 2

Det var just denna vecka och dag jag födde lilla Ebbe. Men ska det bli denna gång oxå lär det nog sätta igång snart under dagen annars kan det bli tight. Ska inte gå in på detaljer men jag och Marko var väldigt oense igår (sambos kan vara det ibland) och han fick sova på soffan. Jag var så irriterad och jag antar han kände likadant. TUR att inte förlossningen satt igång då alltså för det hade ju inte varit trevligt.

Jag är inte så långsint som Ilona påstår att jag är när det gäller min surhet så nu har det gått över.

Men snälla unge, kom antingen idag eller ligg kvar tills på söndag, jag ber dig. Vill träffa alla mina släktingar och nytillskott men framförallt vinna skiten i körslaget. Vad vore en kör utan Emma.

Ebbe sover sin fm vila och jag ar passat på att rulla hemmalagda köttbullar som vi två ska njuta av idag. Sen bär det iväg till billige nisse för duk inköp till altan sen ligger ju blomsterandet snett bredvid så ska springa in där och köpa lite blommor. Ska begränsa mig för dom kommer säkerligen dö ut om några dagar, är fruktansvärt dålig på att vattna mina blommor och står dom ute är det väl ännu värre. =)

Har inte så mkt pengar på mitt konto heller för dem gick åt till räkningarna vi hade denna månad och då betyder det att Marko sitter inne med alla på sitt konto, det är ju tur man kan hans personnr och lösen på internetdosan. Haha

Ni har säkert funderat mycket på hur det går för mig och våran nya bil, det går utmärkt. =) Den är så skön att köra. Haha.

Igår däremot tog vi upp syskonvagnen och den är ju större än Ebbes vagn är nu vill jag lova. Fattar inte hur jag ska få in den i bilen själv sen.. Den är lite knepig tycker jag när man ska fälla isär den för liggdelen sitter så tätt inpå öppningsdelen eller vad det heter där man ska fälla isår den att den knappt går att öppna. Men man lär sig väl.

nej fy för en värme idag alltså, persiennerna är nerdragna här hemma , jag vet, skit fult men jag kan inte sova om nätterna annars, det blir skit varmt här hemma. Uffa mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0