Verkligheten har kallat på mig...

Jaha, då var man på hemmaplan igen då. Det är skönt att vara hemma och jag har saknat min lilla Ebbe men jag längtar som förra gången tillbaka till bb. Det är något vist med stället. Dom har ju inte den vackraste inredningen, de finaste gardinerna eller mattorna men något mys med det hela är det allt. Jag tycker om det iaf...

Och jag rekomenderar verkligen alla som får barn att stanna MINST 2 nätter för den lugn och roet man får där får man inte hemma. Tro mej bara

Jag har ocå varit orolig att inte känna samma lycka till sitt andra barn som till sitt första, ska erkänna att det tog ett dygn innan jag kände den, men när den kom, ÅÅÅÅ jag är så kär i den här gossen. Vilken liten sötnos vi har fått hem alltså.

När jag kom hem och Ebbe var hemma fick jag hålla tllbaka tårarna. Han hade blivit så stor min lilla pojke och jag vill inte se han på det sättet. Han ska fortfarande vara min lilla EBbe och inte "store" bror Ebbe. Han var sp avundsjuk när lilleman ammade och så ledsen på kvällen när jag inte hade tid att jag nu sitter och gråter. Man känner sig s taskig men jag vet, han vänjer sig

Nu kommer lite bilder igen.. Haha... Jag gillar att dela med mig av det/dem jag tycker om.











Det här fikat alltså... Oj oj oj





Lilleman och pappa



Ebbe och pappa...





Neeej nu ska jag även här hemma äta skorpor och varm choklad. Jag tar med mej bb hem...

Puss o kram allesammen

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till två prinsar

åh emma va rligt att se bilder! Så fina killar <3

2011-06-20 @ 20:53:49
URL: http://missfeurda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0