Vill ha lista...





Ebbe och sitt lillsyskon ska få en sådan lampa men frågan är i vilken färg??

De ska även få varsina bäddsett i detta mönster. Iaf Ebbe, lillen får nog vänta tills den oxå får en växarsäng. Onödigt att köpa lakan så dyra när deras lilla täcke används så kort tid

Tre mattor till behövs i mitt hem.

Dels en till sovrummet som jag vill ha i detta stuk..



Gärna en vit eller beige, och den ska vara rund och mjuk. =)

JAg behöver en matta till toaletten men det kan man ju köpa vilken som och en lång matta i hallen, gärna en randig som jag har i köket. Kanske tom en precis likadan, vit och grå randig men då måste jag fila ner dörrarna lite annars får inte mattan vara ifred för alla dörrar som vi har i hallen.



Det här är en väl en fin ram... Skulle så gärna vilja börja på min tavelvägg i vardagrummet men det får vänta.

I sovrummet har jag kommit på att jag vill ha texten min familj eller familj ovanför sängen i vitt och sen vita tavlor med bilder på alla oss runt i kring.. Sen vill jag ha en välkommen skylt på altan. =)


Idag köpte jag lite mer pelargoner och satt ut på altan, blir rirkigt mysigt därute nu, ska ta bilder imorgon.

Var öven förbi barnens hus. JAg tycker det är svineri att lura en på sådana här prylar. Vi har ju en tvillingvagn som först ska ha en liggdel och en sittdel och sen sedan två sittdelar. DÅ måste man först köpa ett regnskydd för en liggdel/sittdel för 400 kr och sen en för två sittdelar för 300 kr. HALLÅ??? Blir man galen eller. Så onödigt. Jag vägrar..Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0