Bilder på mig själv

Idag lägger jag ut två bilder som jag tro det eller ej blev ganska nöjd med trots fettman. Har sagt åt Marko att han måste börja ta lite magbilder på mig men kanske inte syns så jätte bra på dem här två.





Vissa människor är snällare än andra vad kommer till komplimanger, eller jag tog det som komplimnager från båda. Sist var när jag och MArko var på banken och bankfröken inte såg alls att jag skulle ha barn om två veckor. Visserligen hade jag en svart klänning på mig men det hade jag den dagen Åsa kollade snett på mig som om jag inte hade gjort annat än att äta. =)

Andra gången var igår så markos systers karl sa, ja men inte har du väl gått upp så mycket i vikt iaf.

När ngt sådant här händer en så blir man ännu mer taggad på att INTE äta massa onytigheter men det går jus nabbt över. MArko köpte tre kex choklad igår och så sa han, det här är choklad till packningen till bb och inget annat. Mmmm trodde han ja. =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så fin så Emma.....

2011-05-25 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0