Bilder..



När man alltid är den som har kamera med sig får man aldrig vara med på kort så jag tog ett på mig själv inför en tjej middag, så det så.

Ebbe älskar sin kusin Stina, vill gärna känna, klappa, pussa, krama och ge napp mest hela tiden, som mor tll en sån unge blir man lätt lite små stressad om käftsmällen ska komma. Haha






Hahaha, hon har ett riktigt humör ibland den där lilla.. Men ack så söt när hon är tyst. =)





Ebbe skulle kunna sitta på den här flera timmar men nog är nog..



NU är äntligen min fåtölj klar, sydde kuddarna hos mamma i helgen. Blev super nöjd.

Idag har jag och EBbe haft en hemma dag, har ju regnat typ hela dagen. NI har spenderat den hela dagen inne på hans rum för jag har stårstädat därinne, tvättat fönstret och rensat massa leksaker som han ska skänka. Mest mjukisdjur man vunnit på nå jvla tivoli eller gamla som han iaf aldrig leker med. Orkar inte ha det liggandes för han har så mkt leksaker iaf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit snyggt emma. Kan du göra en sån där stol till mig också?

2011-05-16 @ 17:57:56
Postat av: emma linde

Vem undrar?

2011-05-16 @ 19:46:05
URL: http://emmaochebbe.blogg.se/
Postat av: ilona

Det kan du undra

2011-05-16 @ 23:10:18
Postat av: Anna K

Fåtöljen blev super emma! Du är väldigt kreativ och duktig tycker jag =)

2011-05-17 @ 11:00:03
URL: http://anderssonhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0