Bildserie

Ebbe älskar sin nya kompis...










 

JAg tror våran son är alldeles för tidig med kiss och bajs åldern man han har börjat gå runt och säga, "bajsa" så pekar han på alllas bakdel. Och såklart dockan måste ha en blöja så får man gå och titta i den om det kommit bajs. Haha, gullunge.

Igår var vi på marknaden, och det var marknad väder vill jag lova, regn. Ser inte så bättre ut idag för jag ska ner idag med. Älskar när det händer saker. =)
Ebbe älsakde iaf karusellerna och åkte med farfar, lilla berg och dalbanan. JAg tyckte ju dock han var lite för liten för det men verkar som om ingen lyssnar någosin på vad jag har att säga så Ebbe fick gott sätta sig i en vagn och det slutade med att han ville åka mer. Haha
Man har inte alltid rätt som mamma.

Jag ska ner igen idag för jag ska köpa en weekend bag och dom har så bra priser på såna där, sen fanns det ju nmånga fina sjalar i ett stånd så vi får se om jag springer dit oxå.
Ikväll ska vi åka och kollla på en växar säng till Ebbe, det ska faktiskt bli skoj att köpa en sådan till honom. SÅ fort han vaknar i sin spjälsäng tjurar han jus om fan men en kväll la jag honom bara på em madrass på golvet och när han vaknade kom han ut själv helt tyst. HAn är så söt.. =)

Idag kommer syrran med familj hit och då bjuder vi på kassler/broccoli/torkade tomater/ champinjoner paj. Den är helt underbart god, testa!!

Sen är MArko så himla duktig att bygga en förvaringslåda/sittdel på altan, kommer bli skitbra. Så den ska vi börja måla samt spraymåla mina korgstolar fynd. Sa det till marko idag, jag är på sånt fyndar humör. Och då sa han, hmm, fynd humör, du gör ju bara av med massa pengar. MEN, han sa även att växarsängen behöver vi ju. Och som om inte jag behövder korgstolarna, locktången, pop jackan till EBbe (han har redan 4 jackor) mm. JAg vet väl själv vad jag behöver ha hem. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0