Dagen idag

idag har det skett mycket. Marknaden avklarade och jag har äntligen fått min efterlängtade väska. Fick den för 149 kr för det priset sa han igår fast han idag helt plötsligt hade höjt den till 199 kr. Fyndar Emma som jag döpt om mmig till prutar sjäölvklart när jag känner att jag har rätten till det.

Andra kapet är detta...





Han verkar gilla sin nya säng. JAg gillar ju dock inte färgen men den får vänta ens tund för har andra projket innan. Den duger så länge så. Sen var det inte riktigt rätt modell på säng som jag ville ha, men den andra var såld. Det var en med knoppar på, lite mer gammeldags så men jag sa till marko att vi kanske kunde slipa ner stolparna och sen sätta knoppar på sen när vi ska måla den VIT. =)

Tredje kapet som jag gjorde för ett tag sen är dom här stolarna..



MArko spraymålade dom ikväll för dom var oranga vid inköp. De måste nog sprayas några gånger tydligen men dem kommer bli såååå fina. Är mycket nöjd

Sen har ju marko byggt en förvaringslåda som vi ska ha allt skit vi samlas på altan..



Den ska målas vit och sen sitt dynor på...



Och grinden blev så här fin..


Älskar mitt liv just nu men idag har Marko sagt, nu är det nog med köp. Jag ska nog lyssna på han

Neej en kopp kaffe på detta och sen film tittandet kanske. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0