drömmer mig bort...

Gör det ni med för längtar till värmen men som sagt, slut klickat från min sida men kanske ni behöver något från Hm.

















Jag tycker jumpsuiten ser så fina ut på andra, hoppas jag nästa sommar kan våga mig på detta.

Idag har jag och Ebbe åter en hemma dag, rastlös om något är jag. Men vi har tvättat och varit och veckohandlat. NU är det slut på att åka o handla varje dag. Fattas alltid något när man ska laga mat. Hatar att handla, ja, mat, inte annat =)

Så denna vecka blir det

Rotfruktsoppa med falukorv
Fiskpinnar och mos
kycklinggryta
Köttfärsås och Spaghetti
Tacos

Sen ska jag baka tekakor och pizza snurror någon gång denna vecka då jag har tid.
Imorgon ska ju jag till JOsse och få lockar i håret, vi får se till vilken grad lockarna kommer att gå, finns ju kanske några att välja mellan. =)

PÅ torsdag ska jag till Tarja på kontroll, mäta mage etc. Fredag har jag inget för mig, kanske får bli en bakdag då om det är fult väder.

Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0