....

Helgen spenderade ju jag och Ebbe hemma hos Stina i Sala för Marko fick lov att åka på sin sista fiskehelg. Han har inte haft tid över för det så mkt i det siste stackarn, det är ju hans stora passion, varför vet jag inte för dom får aldrig fisk. Den här helgen fick dom EN på tre dagar, vad är det för skoj med det. Antar att även killar uppskattar tiden ihop och jag är helt övertygad om att det vart en och annan öl oxå.

Jag och Ebbe spenderade mesta tiden ute, har ju varit kanon väder. Han hjälpte till att bygga med Johan och sen fick han leka med båda sina kompisar, HAnnes och Hannes. Det var kanon. Den där Stina är bra go och söt alltså men så fort man tar upp henne så blir hon rasande. Hon blir nog snäll med tiden. =) Måste skälla lite på mig själv för jag är alltid den som har kameran i högsta hugg men nu har det blivit dåigt med kort. Har tagit tre kort på Stina kanske sen hon kom till världen. Neeej skärpning.

Igår jobbade jag dag pass och det var så stressigt att jag nästan inte kunde sätta mig för en minut förrän något annat skulle hända. Då kände jag att det nog är nog nu. Jbbar sista dygnet idag sen blir det nog tack och hej för några månader. SKÖNT!

När EBbe är på dagis ska jag antingen bara ligga hemma och sola och göra fotvård för tro mej mina väänner , det behövs. Fy farao vilka äckliga fötter jag har. Nog om det, eller så ska jag åka förbi brödet och fiskarna och kolla, dom har nämligen halva priset och fynda är ju något som står mej varm om hjärtat. Haha

Kanske ska ge upp bloggen jag med som Frida har gjort, även fast man tycker det är roligt att skriva och se kommentarer och så så kommer man säkert inte ha tid men då får det väl bara bli färre inlägg men andra ord. Jag är ju så fast vid det här med att kolla bloggar och facebook dagligen att det har blivit jobbigt.

Ebbe sover en stund nu innan vi ska på dagis för igår hade han somnat innna lunch och sovit över två timmar, tror han kanske börjar bli sjuk, hoppas inte. Senare ska vi åka och kolla på olika grindar, vet inte hur jag vill ha den, och sen kl 20 är det jobb som sagt.

Hej svej, bilder kommer i nästa inlägg om jag tagit några. Vet att det är as tråkigt att bara kolla text.

Kommentarer
Postat av: Anna K

Nej nej nej!!!!!! Inte ge upp bloggandet emma!

2011-05-13 @ 11:52:39
URL: http://anderssonhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0