Helg...

I torsdags åkte jag en sväng till Sala och träffade mina tjejer, och självklart inkluderade det mat. Man kan inte träffas utan att stoppa något i käften. Denna kväll bjöds på tacos på Lindströms. Så jävla gott det var. Det satt sina spår, närmare bestämt i benen för när jag skulle kliva ut från bilen och ta mig till sängen så kunde jag knappt röra mig. Kroppen är som seg spaghetti nu för tiden när jag tar mig för saker att göra på kvällarna, blir helt slut. Men trevligt var det vill jag lova. Bilder får jag inte lägga ut före godkännande och då skiter jag i det helt, löjliga som vissa är. Haha

Igår var vi och grillade med Markos en kill kompis och hans tjej. Det är för jävla gott att äta alltså. På kvällen kom hennes tjej kompisar över och dom är ju några år yngre än mig så medan vi låg som uppstppade elefanter med mjukis kläder och klagade över hur mätt man var så hade dom en liten privat tjej fest inne på hennes sovrum diverse toa där dom lockade håret, provade kläder och sminkade sig för utgång. Jag kände mej en aning gammal. Sa det direkt till marko, fy fasiken vad jag längtar till en smal kropp, barnlös mage och lite alkohol och cigaretter. Man har ju levt som pensinär det senaste åren. MEN, det livet är väl värt att leva oxå vill jag lova. Skulle inte byta ut det för någpt annat men det är ju kul när man kombinera. =)

Nu är det bilköp på gång mina vänner. En kompis till Marko har en toyota som han vill sälja och han vill då ha våran bmw plus några tusenlappar emellan så håll tummarna för oss när vi ska på banken nästa vecka. Haha..



Här är pärlan. Det är ju dock ingen automat men jag får väl vänja mig vid växlar igen, men usch så jobbigt. =)

Försäkringskassan finner jag inge ord för, eller jo, det gör jag verkligen men dom är så groteska att jag vill spara er från dem. Råkade anmäla mig EN dag försent till arbetsförmedlingen efter att ja varit mamma ledig så min sgi förlorar jag. Så om jag skulle bli allavrligt sjuk inom sisådär 1,5 år får jag leva på Markos lön. JAg får då rakt ingen ersättning. Kan heller inte vara hemma då mina barn blir sjuka för kan inte vabba så det får stå för marko. Blir så jädrans förbannad på både dem och mig själv. Min far har alltid sagt att man ska vara noga med det där men men... Nu är det som det är. Jag får helt enkelt se till att hålla mig frisk och jobba på som sjutton, för att vara exakt, ett halvår efter mammaledigheten sen för att sgin ska räknas om igen. Och då är det ju inte säkert att den blir så mycket med tanke på att det är svårt att få heltid sådär hux flux på en gång.

Neeej om man ska hoppa in i duschen så man blir människa igen, som jag sa, när jag är iväg på saker på kvällen blir jag so en dö sill, kroppen hänger inte rikrigt med. Vi ska till syrran och grilla och kolla på eurovision och imorgon ska vi på söndags middag hemma hos mamma så vi sover kvar.

Den 21 maj är det öppet hus på ösby alla barnfamiljer, koutsläpp kl 11. Följe?


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi följer med

2011-05-14 @ 12:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0