Hemma dag...

Idag har jag och Ebbe bara varit här hemma. Det är rätt skönt att ha sådana dagar oxå om jag ska vara ärlig. Han var så söt idag så jag är tvungen att bjuda er på denna bild.







Det här kallar jag mys i soffan alltså...

Men sen fick han för sig att soffan borde tvättas och dammsugas...



Så nu är soffan fin...

Vi var ju på kalas i Berga igår oxå och bjuder på några fåtal bilder som jag tog, är ju som sagt ganska dålig på att ta bilder nu för tiden.












Jättedumt men jag fick inte med ett enda kort på födelsedagsbarnet. JAja... han fyllde iaf och presenter, fika och besök fick han iaf så han var säkert nöjd med dagen. =)

Imorgon kommer mina två systrar hit plus Stina. Få se vad den dagen har att erbjuda. En tripp till affären iaf för jag har inget hemma jag kan bjuda på. Få se om man vågar sig ut på en promenad, det ska blåsa som fan imorrn. Gäller att hålla i hatten.

Neeeej nu ska jag låta er kolla vidare på andras bloggar. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0