Inte riktigt som jag tänkt de..

Jag ska inte skriva mycket om detta men låt mig bara säga det att mitt hår och permanent funkade inte riktigt ihop utan jag gick från frisörn inte en krona fattigare och med en inpackning med mig hem. Jag skulle gott kunna ha betalat för klippningen men men frisör blev så onöjd med mina lockar att jag fick det gratis. Jag tyckte ju iofs inte det var så jätte farligt men lockarna kanske inte riktigt blev som dom brukar bli plus att det blev rätt slitet i topparna. Men jag är inte så pjåkig sådär vad gäller frisyr, man kan gott prova på och funkar det inte så funkar det inte helt enkelt, inte nått jag kan göra åt saken nu. Man får stå sitt kast när man håller på och färgar håret som jag gör hela tiden, det straffar sig. Men inte kan jag gå ich ha utväxt heller, då har jag hellre slitet hår.

Oj det blev rätt mycket om mitt hår iaf. Haha

Idag har jag gått och blivit Toyota ägare. Min lilla fina svarta automat bmw är ett minne blott. I skrivandes stund fäller jag nästan en tår för den har gett mig mycket glädje av sin tillvaro här hos oss. Den har kört mig precis vart jag vill, kanske inte precis när jag vill men ändå. Den har ju oxå fått en hel del svordomar efter sig med åren, för så fort vi lagat ett fel så har det alltid dykt upp ett annat. Så fort man fått lite extra pengar så som skatte pengar så har dom gått åt till bilen. Så fort man fått upp sparande kontot med några tusenlappar så har dom genast fått frsvunnit tack vare Bmw. Men det är inget som säger att den här bilen kommer hålla sig hel heller. Jaja, nu ska jag tänka positivt och hoppas jag inte åker på motorstopp för tro mig, är det ngt jag är ovan vid så är det växlar. Usch för att stå i backe och ha bilar bakom sig och starta på ettan, mardröm. =)

Något jag mer har lärt mig som gravid kvinna är att man INTE ska ta sig för för mycket under en och samma kväll. Igår lagade jag nämligen mat, frosta ur frysen och backade pizza snurrar samtidigt. Jag höll rent utav på att svimma flera gånger. Jag måste lära mig att göra en sak i taget men det är så bra att få undan så mkt som möjligt på en gång så man får en paus sen. Men den pausen tar jag aldrig för då hittar jag bara på nya grejer som ska göras. Ikväll borde jag sätta på en tvätt fast jag körde två tvättar igår redan men nu får det vara nog.

Kl är 20 och jag har redan borstat tänderna. Tro inte för att det är för att jag ska gå o lägga mig i tid utan det är för att jag inte ska stoppa i mig nå mer i matväg under kvällen.

Nej hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0