JObb jobb jobb

Usch, nu känner jag att kroppen säger ifrån lite till det här med jobb. Jag kan ju knappt böja mig ned för att knyta mina skor, hur ska jag hjälpa någon annan. =)

Jag har sex inbokade pass den här veckan och nästa men har beslutat mig för att ta bort helgens natt. Orkar nog inte jobba sex dagar  sträck, men som vanligt så sa jag att jag ställde upp om det var jätte kris vilket det är på mitt jobb i vanliga fall så jag får nog ställa in mig på att jobba iaf. Jaja, nog om det.

Idag har jag äntligen bokat permanent tiden hos Josse. Det kommer säkerligen inte bli som jag har i huvudet eftersom folk säger att det inte blir det men varför vara feg och köra på samma frisyr dag ut och dag in när man kan testa ngt nytt Gillar jag det inte så kommer jag ju inte göra om det fler gånger, jag har ju platttången hemma.



Typ såhär kommer det att se ut sa min frisyr, eller jag skickade bilden och frågade och fick till svars, ja ungeför så =)

Idag är Ebbe på dagis och jag tänkte börja tvätta lite fönster men vette sjutton om jag orkar det. HAr 100 kilo tvätt som bara ligger och väntar på att få komma in i garderberna våra men jag hatar att vika tvätt. Värsta jag vet. Men det mste göras det med.

Något jag ser fram emot att göra är att klicka hem lite nya kläder till hösten när man fått motivationen att gå ner lite i vikt. Åå vad jag längtar dit. =)





Chinos har jag aldrig ägt några par men så jvla snyggt att ha till bara ett linne eller t shirt. Men när man har extra valkar om magen så passar sig inte riktigt dessa skönheter på Emma Linde. SÅ jag får helt enkelt vänta lite till..



Dom här ser sååå sköna ut och så gulligt mönster men är det ltie harem stuk på dom så passar jag KLickade ju hem ett par rosa sådana från ellos på rean vett ni för ett tag sen och jag ser ut att ha skitit på mig eller att jag har en blöt blöja hängandes i baken. Big no no no



Fast dom här tror jag nästan jag ska klicka hem sen när magen försvinner, de håller ju in lite, finns även i blått på hm. Har förälskat mig i hm web shop, dock inte att gå i affären för där hittar man ju aldrig ngt. =)




Tro det eller ej men dessa kommer oxå från hm, så söta så.

Neeej om man ska ta sig en kopp kaffe och sätta igång med vardagssysslorna här hemma, tycker inte man gör annat än springer runt som en galning och förösker få allt på plats.

Kommentarer
Postat av: Anna K

KOmmer nog bli kanon i håret!



De här med tvätt emma. Jag har EXAKT samma problem. man tvättar å tvättar men sen ska skiten vikas å hängas å de hatar jag. Fy va tråkit de är. Allt blir sammlat på hög å så e de bara ännu mer där nästa gång de e dax å vika. Bläää! haha



Minns inte om ja kommentera inlägget där du la ut bilder på ditt hem. Ni ser iaf ut att ha de jätte fint å mysigt. Ja skulle me villja få in mer vita möbler å så men me alla djur så fu kar de inte i dagsläget =/



2011-05-04 @ 11:20:48
URL: http://anderssonhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0