Loppis

Det var spring i benen på mig så fort jag såg annonsen Halva priset på brödet och fiskarna så jag skulle iaf inte fått någon ro att slappna av härhemma igår förrän jag varit på ett litet besök, och vilket besök det blev.

Jag fyndade

  1. babygym
  2. klackskor
  3. barnskor
  4. tavla
  5. silvrig tillbringare
  6. en tröj/jacka till Marko
  7. tunika till mig
  8. bebiskläder
Allt detta fick jag för endast 193 kr. Jag menar, jag finner inge ord, jag var lycklig när jag åkte därifrån.

Sen åkte vi till bauhaus igårkväll och handlade till grinden, det fick bli en färdiggrind för då spar man tid Så idag ska jag grundmåla för andra gången så det är klart snart härhemma. Känner absolut inte att jag har tid för bebis att komma, ska jag hinna klart allt jag vill kan jag lätt gå över 2 veckor. =)

Ska även berätta en jätte irriterande grej. Vi åkte till Djäkneberget häråmkvällen jag marko och ebbe och grillade korv och där finns ju även en stor lekpark. Hade precis satt Ebbe i gungan vilket mamman som precis kom med cykeln med sin lilla tjej såg. Så ställde hon sig precis bredvid mig med tjejen i famnen och utryckte sig HELA tiden, ja men gumman du ska få gunga, det är snart din tur. Du måste vänta lite, du ska få. Det är din tur snart. Och då menar jag HELA tiden så jag skulle höra det. Jag menar, Ebbe hade precis satt sig så jag stod några extra minuter bara för att. Jvla drygo.

Nu är jag mammaledig igen, känns skönt. Kanske kan hoppa in i jobba lite dagtid om det krisar hos någon men just nu känns det så härligt att veta att jag inte behöver jobba på minst ett halvår. Haha..

Nehe, om man skulle gå ut och sätta sig och måla så det blir klart Ikväll ska vi sätta upp ett hylllplan i tvättstugan så man kan ha blöjor och etc där, har fan inte plats härhemma. Måste även sälja dusch väggen vi har men Marko sätter ju aldrig ut den på blocket. HAr jag bestämt mig för en sak gör jag det direkt för annars stressar det i min hjärna, den där karln kan gott gå vänta två år innan han gör det som ska göras. Tur jag är där och puschar på. =)

Kommentarer
Postat av: Ilona

Vet precis hur den stressen kænns.det ær hemskt att kænna så. Ett par minuter extra i gungan? Jag hade gungat han minst en timme till ;)

2011-05-11 @ 12:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0