Lördag

Go helg!

Igår var vi på ösby dagen och det var även många andra, herregud vad med folk. Det var en trevlig dag som spenderades med Anna och Maja samt Johan, Johanna och Stina också vi då förstårs. Det var koutsläpp, hamburge ätande, orm klappning, ponny ridning och traktorer blanda annat. JAg bjuder på några bilder istället för en massa text.





















Vi avslutade ösbydagen med grillade hamburgare i gräset och lite traktor tidningar.

Senare å dagen samlades samma gäng ocg grillade hemma hos Syster. Super gott, jag åt så jaf fick värkar tror jag. Kunde inte röra mig varken på kvällen, natten eller nu på morgonen. Hujedamej, nu börjar jag bli nervös alltså. Mina sammandragningar komer typ hela tiden och dom gör ont framförallt. Känns som man vill springa på toa hela tiden men det vill inte komma något. Haha





Citat från Maja, "Gå ut, vi pluggar"



De stora barnen ska hela tiden vara med Stina...




Mend om gosar och Leker bra ihop dom med. Ebbe skulle pussa MAja och han sticker ju alltid fram tungan, då sa Maja, äsch han spottas ju. =)

Idag är det kalas för Edvin och jag hoppas jag orkar mig dit. Är helt slut i kroppen. MArknad på lördag oxå hr i vås och nåde om ungen ploppar ut innan dess, skulle behöva ens tor väska jag kan packa bb sakerna i. =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en trevlig lördag!!!

2011-05-22 @ 21:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0