miljonär...

Alltså, nu när jag fått lön och allt så ser det ut som jag nästan tror mig vara miljonär. Jag shoppar och jag shoppar som det inte kommer en morgon dag. Jag sa till Marko, jag tror vi måste spärra alla ellos, hm, laredout, halens och alla sidor för att jag inte ska kunna klicka hem ngt mer. Det finns inget stopp i mig.






Det här är det sista jag klickat hem nu.
PÅ posten finns även fårullet som jag klickade hem till våran fåtölj men det hör inte hit.

Däremot så älskhar jag verkligen mina nya byxor från hm, ser dock ut som pyjamas byxor när man har dom på sig men hur skönt är inte det.



Dessa byxor rekomenderar jag verkligen, inte för harems aktiga och finns i alla möjliga mönster.
NU ska jag och Ebbe åka och bada på löga med Lotta och Eric. Ska bli trevligt. Ikväll väntas grillning med några av Markos kompisar och på lördag åker vi till syster och grillar och kollar musik, det är väl ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0