Sol sol sol

Härliga morgon.. MIna pojkar har precis lämnat huset, joo, gabska härligt det med för då får man sig en kopp kaffe i det lugna innan man ska bege sig på jobb. Kommer nog bli en strålande dag och jag kommer bara sitta inne. Ganska sorgligt om man tänker eftre, man kunde ju ha varit ledig men nu ska jag inte klaga. Går detta pass och sen tre till nästa vecka sen är det LEDIGHET!!! Eller mjo, om man kan kalla det det.

Det är barnloppis i morgongåva på lördag och vilka ska dit, joo, jag och min syster såklart. Vi kommer stå och rycka i dörren innnan dom ens har öppnat. Haha

Igår köpte vi äntligen en liggdel till våran syskonvagn, det var på tiden, kan ju komma vilken sekund som helst. Blöjor är inhandlade, bröstkuddar och allt därtill. Haha, gäller att vara väl förbered så man slipper att åka o handla sånt på ett tag.

Nu fattas bara egentligen ett baby gym för kastade Ebbes, hade kommit målarfärg på det och det var inte särksilt fint eller roligt heller. Skulle även vilja kosta på ett babysele eller var det kallas för kan tro att ett sådant kommer att behövas nu när man har två barn. Har babybjörnens men jag tycker det är så himla mjukt på nå vis, jaja, vi får se.

Tacksam för att jag får behålla alla saker jag lånat av min vän Anna, gunga, babysitter och gåstol. Du ska se att ni får tillbaka grejerna då ni beslutar er för en till. Tills dess kan dom gott vara här. HAHA

Neeej off to work then.. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja ha dom ett tag till du, hör av mig : )

2011-05-06 @ 10:28:34
Postat av: Johanna

Och det ganska snart hoppas jag Anna! :P

2011-05-09 @ 11:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0