Tjoohooo

Jag är så spänd, min vän Ilona är äntligen inne på förlossningen men det går segt. Nu väntar jag bara på samtal. Jag är så nyfiken på vad dom får. =)

Idag har jag spenderat min dag med min kära vän Nathalie. Vi gick på stan men jag var inte ett dugg shoppingsugen för ovnalighetens skull. Sen gick vi och satt oss ute och åt, tog sallad och den var så jvla god. Sen åkte vi hem hit och lekte med Ebbe. En kanon dag. P kvällen har vi spraymålat och målat andra saker. NU är vi snart klara med projekten och sen får det nog vänta till höst.

Och då är det hallen som ska göras är min plan. Har sett en panel som kostar 98 kr per kvadratmeter och det är ju inte så jätte farligt. Blir ungeför 2000 kr och det är rimligare än 4-5 som marko räknade ut sist.

När jag var på stan så beställde jag äntligen Emma halsbandet som jag så länge velat ha.



Så detta får jag om två veckor, valde silver för det är det jag använder oftast



Vad tror ni om dessa sneakers? Finns på tradera för 99 kr och frakt 58 och finns i alla sorters färger Det är ju inte converse men snarlika. Tycker dom ser rätt okej ut faktiskt..

Idag sprang marko in på media market och innan han tog klivet in sa jag bar alite spontant, hittar du en obh nordca trippel tång så kan du ju slänga ner den i påsen. Tig evigheter innan han kom ut och det var för att han hade letat som en tok men fann ingen. Älsklingen.. =)

Neeej om man snart ska ta o lägga sig, man måste nästan börja ställa in sig på att bebisen snart kan komma och imorgon kanske man ska leva efter att man tror att varje natt framöver så kommer vi att få åka in för då har man ju duschat, rakat bena/armarna så man är redo. Haha
Väskan kanske ska packas klar, måste stoppa ner lite mer kläder till mej själv, kex choklad och inredningstidningar. Ladda ner lite serier kanske till bärbara. =)
Fast jag ska ju till brorsan i sthlm denna helg så jag är iaf redo på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0