Tur/otur

Idag sprang jag in på myrorna och jag fyndade som vanligt. En klänning som jag hittade på tant avdelningen, en lång klänning men som jag tänker göra om så den blir kortare. Är inte så mkt för långkläningar.



NI vet rubens dockor som är så dyra att köpa. Exakt denna hittade jag för 45 kr. Det var dagens tur.

Dagens otur är att jag har budat på en vara som jag skulle få ny för exakt samma pris. Dumma dumma mej



Hoppas hoppas någon annan vill vara lockig i håret mer än jag i sommar. =)

Ikväll har jag varit i halsta och träffat på en liten pojke som heter Oscar, en månad för tidigt kom han så han är ute på rätt sida av mage. Men som jag sagt får min gärna dröja lite för vill sååå gärna på marknad. =)

NU ska jag hoppa is äng, ska på personal möte imorrn sen ska jag börja måla ett bord som vi ska ha på altan. Ska även spraymåla två korgstolar som jag fyndande på blocvket för 150 kr styck. KAP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0