Hjälp behövs ej mer..

Det var trevligt att tre kommenterade på mitt bekymmer men jag tänker inte lyda ngt av era råd för nu ska jag ändå ha en tapet. Haha...

Saken är den att jag och Marko var överrens om en tapet, hör och häpna, och när vi kom till butiken så hade tapeten upphört. Den var helt enkelt för gammal och då vart jag så ledsen och anti i alla andra tapeter som vi tog hem. Men som jag så många ggr har sat innan, fyndar Emma gick in på en tapet butik i Sala och vad fann jag, fem rullar kvar av just den tapet som vi tittat på för 50 kr st. REA!!!  Alltså, den dagen höl jag på att köpa mig en trisslott, ångrar jag inte gjorde det faktiskt. Så nu ska det bli en grön fondtapet här hemma.



Så ser den ut. Jag tror det kommer bli fint. OM inte annat målar jag över den om några veckor. =)

Ja, vad har jag gjort annars då. Idag hade jag egen tid och gick till tandläkarn och förlorade 550 kr pga tandsten. Buuu... men så himla värt att gå dit alltså, man känner sig så ren i käften efteråt. =)
När jag ammat färdigt ska det blekas lite...

Jag och Marko har gjort ett kontrakt att vi inte får äte vissa saker ju, har jag nämnt det på tre veckor, när det var fars dag ändrade vi lite i kontraktet och åt glass i stora lass... Men men...

Lägger in lite bilder på diverse grejer så hörs vi snart av igen.. nu är det snart ensam mamma och det missar jag INTE.



Så här ser det ut på morgonen hemma hos oss... Ni ser kaffet i bakgrunden va? Mums...








Usch så tjock man var.. haha



Här har vi en till som var liten rund om kinderna förr förra sommaren..=)



Ludde man när han var väldigt väldigt liten, jag känner knappt igen honom. Usch så tiden går snabbt, kommer inte alls ihåg hur det var i början.. skrämmande...

Neeej hej

Kommentarer
Postat av: Elin

Det kommer bli jättefint med tapeten också!

2011-11-20 @ 21:58:11
URL: http://nook.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0