HJÄLP





tavlorna stör mig, jag älskar ramarna för dom har jag själv målat och fixat så dom ska de ut sådär gammeldagsa men nu till min förfrågan? tror ni jag nöjer mig med att byta motiv så det blir mer gärgglatt eller tycker ni jag ska måla väggen ljusgrön för att oxå få in en mer varm färg i rummet så det inte ser så kallt ut? För jag gillar ju vita gardiner som ni alla vet och då hade jag tänkt att grönt och vitt blir fint ihop??

Grönt passar ju i princip till alla färger om man vill byta kuddar, pläder etc???



Så här ser mina "julgardiner" ut som jag ska föröska ha kvar tills efter dec, återstår bara en vit sjtärna och julgranen där i härnet.

Loppisfynd



En hylla som jag har tänkt måla, antingen grön eller orange, vad tyx?



Pallen ska även den få samma färg som hyllan så orange eller grön? Ebbe har så mycket rött redan i sitt rum så blir för mycket om jag skulle måla det rött, även fast det är fint, =)



Ebbes rum är jag nöjd med men han ska ju få byta rum med oss sen och då kanske jag blir missnöjd igen.. Haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg du har :)

Hva om du bytter bakgrunn på bildene dine til en rød og ikke hvit? Da vil du jo få en kontrast mot bildene;)



Lykke til og god jul :)

2011-11-09 @ 13:25:36
Postat av: johanna

kul att få se bilde på ert krypin! jag har samma problem hemma här, känns kallt när det är för mycket vitt men gillar det ändå! så jag tycker inte att du ska måla hela väggen grön.. behåll det som det är du! lycka till! kram

2011-11-09 @ 21:36:55
Postat av: Elin

Hmm, svårt! Jag tycker nog du ska behålla väggen vit och byta motiv på tavlorna... :)

2011-11-13 @ 22:03:33
URL: http://nook.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0