Inredning stress

Det är inte bara lugn och ro och mys när julen flyttar in hos mig. Det är värre än vardagen, jag flyttar på saker och ting, nej den julstjärnan kan inte stå där, då provar jag den där. Neej det funkade inte heller så bra. gardinerna, ska jag ha dom kvar eller inte? Vad ska jag sätta hyacinten i för kruka? Ska jag ha vita eller röda julblommor i fönstret? Vilken duk ska jag ha på bordet. Har jag röda blommor måste jag ha vit duk. har jag vita blommor vill jag ha ngn röd. PUST!!

Var in på rusta häromdagen och dom hade så mycket jag ville ha.



Dom här köper jagnog och hänger fast i Ebbes lilla julgran som han har fått inne på sitt rum, står i en vit kruka. =)



Jag vet. dom är för små för dessa men den är ju för söt. En griffeltavla och på baksidan är det en önskelista. =)


Typ såna här finns att köpa på ica maxi men jag blev så snnål, sex stycken för 60 kr. Haha... NU när jag tänker efter så kanske det inte var så mycket men just då kändes det mycket. Kanske köper dom likeväl.

Istället för att hänga upp tyglappar i köket tänker jag hänga upp tyghjärtan i dörröppningen..



Sen vill jag ha en sivlerspegel stående på byrån i vardagsrummet. Jag vill ha nya blommor i fönstret, samt nya stora vita krukor. Har rivit av massor med sidor från inredningstidningar som jag ska visa upp i affärer för att få exakt som jag vill ha. Hahaha...

Utejulgranen står på plats iaf med lite belysning i... det är jag nöjd med.

Neeej ska kolla lite bloggar nu och rensa luften lite i all dessa stress...hej



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hvor kjøper du den tavlen med nedtelling til jul i fra?

2011-11-24 @ 20:54:05
Postat av: Anonym

Den köper man på Rusta... =)

2011-11-25 @ 13:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0