Jul jul...

God jul gott folk...

Julen har iaf flyttat in lite hos mej redan, jag bara längtar tills julgranen hoppar in, det får den göra nån vecka innan julafton för annars får man ju inte njuta av dess vackra kulor. För det får man verkligen passa på nu att göra för vem vet hur mycket skräp som kommer hänga i den framöver. Smällkarameller hit och dit men det har väl sin charm det med.

Har bytt gardiner igen i vardagsrummet men nu rutor ist för ränder, ja ja, vi får se hur länge dom håller sig uppe. Jag ska ta några bilder sen på julmyset när allt är klart. Men jag tror det som stör mig mest i vardagsrummet, det är mina tavlor har jag kommit fram till. DOm gör sig inte så bra bakom en vit vägg när tavlorna i sig är vita. Hmmm..

Matdags







Mysdags







Tog inge bilder alls från resan som blev speciellt roliga. Kanske finns fler på markos telefon.




Ludde tyckte den här var lite läskig i början men jag tror han får grepp på dets nart. Synd bara att armarna blir så konsitga i den... Snart ska springstolen invigas här hemma.

Nu ska jag ut på en promenad innan E ska hämtas, för jag får så ont o huvet av allt tänkande på inredning här hemma. Jag är verkligen inte nöjd med ngt jag gör... Usch, jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0