Idag är en ny dag

Idag känner jag att humöret är lite bättre, man mår betydligt bättre av att klaga så det tänker jag defentivit fortsätta med.

Sitter fortfarande vid gamla datorn så lite gamla bilder tänkte jag lägga ut idag igen. =)



Det är många som säger att min son är så otroligt söt. Det var faktiskt en som sa att han nog var den sötaste bebis hon hade sett ngn gång. Så roligt att höra...



Även vid denna unga ålder håller han attityden uppe med "talk to the hand, jag drar"



Jag kan bara hoppas syrran har rätt när hon säger att Ludde kommer nog bli den lugna typen. Än så länge håller han den kurvan men det gjorde även Ebbe i den här åldern.

Mina barn är de bästa jag vet alltså...

Ebbe pratar och pratar. Imorse blev jag bjuden på kaffe i sängen från hans röda servis som han fick när han fyllde år. Han säger kaffe? Så häller han i så säger han, mer?
Idag gick vi förbi kyrkan så såg Ebbe prästen på långt avstånd så säger han, Kyrka, präst.
Att han minns att präst är präst, tycker jag är bra gjort. =)

VAr så länge sen jag bloggade att jag blommar upp här där jag sitter på markos lilla KOntor som jag skyfflar in alla grejer jag är trött på så jag tror nästan han får lämna plats för lite mer och gå ner med sina jädra fiskegrejer i källan. Jag menar, hallå, jag måste ha rum!! 

Även fast humöret är på topp så känner jag mig fortfarande som en uppblåstbar mammut så imorse gick jag på en lång promenad. Det var skönt men blev jag av med några kilon för det, nehheddå.
Haha, jag hoppas ni förstår att vissa saker jag skriver ska ni ta med en nypa salt och känna ironin flöda...

Imorgon ska jag till erikslund shopping med Frida och hennes kompis Ann. Håll i pengarna säger Marko, jag säger släng. Jag säger städa, han säger, låt det va skitigt. Jag säger gå upp, han säger godnatt.
Vi är inne i en sån häör tvärtom period.

Åå vad roligt det är att skriva av sig lite att jag näst intill sitter och fnittrar.. HAHA

Neeej gott folk, lägga sig i soffan en stund innan Ebbe ska hämtas på dagis va... Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0