Emma och Ebbe....

Jag tycker min emmaochebbe blogg mer blivit en emmainköpslistablogg. Vad tycker ni?

Iofs skriver jag ju inte för er skull utan mer för min egen för jag tycker på nå vis det är kul att gå tillbaka och titta på alla bilder och vissa nlägg har man faktiskt nytta av. SOm när vi skulle byta försäkring till ebbe, då kunde jag gå tillbaka och kolla vilken datum han hade varit på astrid lindgrens sjukhus och andra läkarbesök ist för att hålla på och ringa för man ska vara noga med det så man inte får bakslag när det väl händer något även fast det bara handlar om en förkylning. Det sa dom till oss iaf och man vet ju hur försökringsbolag är, riktigt kluriga.

Jag tycker personligen om att läsa om allt jag skriver om när andra skriver om det i sona liv, vad man gör om dagarna, bilder på barnen, vad man köpt, vart man köpt det och såklart vad man vill ha. haha

Då kan man ju få jätte mycket roliga tips om saker och ting.. Inte för att jag tror att ni tar så mycket tips ifrån mig för jag har ju inte sån udda stil, köper ju mest på hm och sådana butker men iaf. Kanske en odd molly slinker ner i bravlådan och då ska jag självfallet visa en bild. HAHA

Idag är det en hemma dag, jag älskar att vara hemma nu för tiden, det går i vågor det där men vi har ju gjort om lite hemma nu och storstädat så då går jag mest bara o njuter av att det är undanpockat. Men snart sätter jag fart med ebbes säng som ska bli vit. Älskart!

Neeej nu ska jag kolla lite tradera och ta en koåå kaffe, Ludde liten ligger och sover i vagnen ute, stackarn, han har knappt sovit inatt för han är så täppt i näsan.

Usch, gick på en mini promenad idag och tänkte att livet är bra kort, det går så jäkla fort och jag måste verkligen föröska njuta av den här föräldraledigheten för det kan vara den sista!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker att du har en bra balans, men jag gillar ju verkligen Emmas inköpslista delarna! :)

2011-09-09 @ 09:16:11
URL: http://nook.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0