Höst och pyssel...

Dom här dagarna som har varit älskar jag, det är varken för kallt eller för varmt. Alldelles, alldeles underbart!

Nu när hösten kommer så känner jag hur pyssel fingrarna får liv i sig, och det är oxå underbart. Har lite projekt på gång..

Ska klicka hem lite tyg från stoff och stil till grabbarnas rum, dels till en anslagstavla, samt vaxtyg till bordet. Ebbe har förstört det redan genom att måla utanför papperet. =)



Anslagstavlan tänkte jag kunde få se ut såhär....



vaxtyg...

Till julen ska jag sy tre hissgardiner...




Vilket tyg tror ni blir bra???


Ska nog köpa två ikra fåtöljer,måla dom vita o sen sätta päls på tyget om jag gjort med min stora fåtölj. Då kan man kanske hitta begagnade eller önska sig det i present till grabbarna, tror marko skulle säga till sina förädrar. )



Dt här får dom nog av sin mor :)

Ikväll är jag själv med Ludde och jag bara njuter. Har köpt två inredningstidningar och ska snart hoppa in i duschen när Ludde somnat och sen ska jag slå på en film oxå och äta popcorn. =)
(lite nyttigare än choklad iaf)

Ebbe älsklingen är hemma hos farmor och farfar. Den lille busungen har börjat bitas, bar bitit två st på dagis, man skäms ju. Men så är ju barn, får bara hoppas denna period går över snabbt.

NU ska Ludde badas tror ja... PUSS

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till två prinsar <3

Tack för tipset Emma! :)

2011-09-04 @ 13:13:42
URL: http://missfeurda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0