Jaha,,,,

Alltid svårt att komma på en rubrik för ett inlägg som inte känns helt igenomtänkt. JAg vet faktiskt inte vad jag skriva om men jag kände ändå för att skriva. Haha...

Vissa bloggar man följer kan jag inte annat än skratta åt. Vissa är så roliga och lite små knasiga på ett charmigt sätt. Haha, finns säkert folk som sitter hemma och tänker, den där Emma Linde, hon är ju fan inte klok. Men det bjuder jag på. =)



Grått stjärntyg kommer nog att sys till mina två barn fåtöljer till grabbarna. Blir nog att smita in i tyg affären på stan imorgon för ska ändå ner dit. Kanske springer in till tatueraren oxå med mina ideér få se om jag kan boka tid snart.

Annars är allt som vanligt, jag går och plockar här hemma, flyttar runt på saker som sedan flyttas tillbaka. Ar inte ro i kroppen för fem öre och sen klagar man på kvällen för att man är så strött. I helgen var vi på kräftskiva hos ett par vänner i Halsta och jag satt och gäspa redan klockan 21.00 och tänkte, nej nu åker vi hem snart. Usch vad man har blitt tråkkig. =)

Idag gott folk har jag varit och hämtat en crosstrainer som ska bli min bästis i några månader. Jag måste verkligen börja se några kilon rasa nu för att jag ska komma igång ännu bättre och jag har inte ork eller tid att ta mig till gymmet så gymmet får komma till mitt sovrum. SÅ när fyra st njuter av god mat kl halv åtta ikväll, då är det Emma som står och trampar. Hejdå 75 kg, Hej 65 kg. haha

Neeeeheee nu måste jag packa ner Ludde i vagnen och på med vindkläderna för brr vilken väder alltså och hämta Ebbe på dagis. I em blir det nog så att vi är inne om inte >Ludde sover i vagnen för blåser det såhär vill jag inte ta upp honom. Han snorar som det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0