Parken zoo

Tack för tipsen vad gäller Ebbe bitar biten - dvs, bit tillbaka. Följer jag det rådet blir jag väl anmäld till socialen. Konstigt för barn som slåss slår man ju inte tillbaka. Varför ska man bita tilbaka då, det är ju nästan värre.

Idag var iaf vi på parken zoo, fri entre och gratis karuseller. Gissa vilken familj som stod längst fram i kön innan öppning, jo, fyndar Emma familjen.

Visar dagen i bilder...















Ludde sover bra när man är ute på såna här aktiviteter, är han vaken sitter han så snällt i bärselen. Underbara unge.. :)
Fast han har kommit in i en period då han är väldigt klängig och grining och då har pappa google Marko sagt att det kan man bli vid tre månaders ålder. Så okej då.

Avslutar med denna bild, längtar tills jag kan klä dom likadant oftare. Väntar lite tills Ludde blir lite större.




Mina älskade två

Kommentarer
Postat av: ilona

Haha, oj då skulle jag ha blivit anmäld 1000 gånger om du är så där noga.. Fina bilder. Puss

2011-09-25 @ 00:54:23
Postat av: Frida - Mamma till två prinsar <3

fina bilder som vanligt <3

2011-09-26 @ 19:51:00
URL: http://missfeurda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0