Tröttast...

Usch vad jag känner mig trött hela tiden. Jag orkar inte ta mig för nånting vissa dagar. Det är drygt tycker jag och känna så för det mesta, blir inte roligt för ngn. Har fått ont i magen oxå och går och inbillar mig att jag är med barn igen, haha, men jag äter piller så lugn lugn. Inge mer barn än på ett tag, har fullt sjå med mina två här hemma. Ibland tycker jag synd om Ebbe för att man skäller så på honom ibland men han måste lära sig. Men man tycker mer synd om honom när Marko skäller på honom fast jag oxå skulle ha gjort det om inte han var hemma, gör ni det oxå? Märkligt att man tycker så...

Fick hem jotex katalogen häromdagen och gud så mycket fint det fanns i den men var tvungen att begränsa mig till det jag faktiskt behävde och det blev då dessa två produkter...



En fin fruktkorg...



Och detta gråa tyg som jag ska sy till barnfåtöljerna..

Men vad jag längtar till härnäst är julpyntet...

Jag ska en liten gran ute och en stor inne. Jag orkar inte sy hissgardiner till köket i år känner jag så jag kör på vita gardiner fast med röda blommor kanske och en röd duk o lite annat smått o gått som går i den röda färgen för att göra det lite juligt. =)

Neeej usch idag känner jag mig inte på topp, inte på topp alls. Usch vad tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0